งานวิจัย
RESEARCHES
เครื่องมือวิจัย
iThesis
ระบบไอทีสิส หรือ Integrated Thesis & Research Management System (iThesis) ถูกพัฒนาขึ้นมาภายใต้กลไก ด้านการจัดการวิทยานิพนธ์และข้อมูลวิจัย เพื่อใช้เป็นเครื่องมือในการจัดทำวิทยานิพนธ์และสารนิพนธ์ ช่วยอำนวย ความสะดวกให้กับนิสิต/นักศึกษาในการ
-
จัดทำรูปเล่มตามรูปแบบเอกสารที่กำหนด -
รองรับการจัดส่งโครงร่าง วิทยานิพนธ์วิทยานิพนธ์ฉบับร่าง และวิทยานิพนธ์ฉบับสมบูรณ์ไปยังอาจารย์ที่ปรึกษา -
บันทึกผลการสอบ ข้อมูล วิทยานิพนธ์ และการเผยแพร่ผลงานวิจัย
ผลงานวิจัย/ผลงานวิชาการ
International Conference on Social Science in the 21st Century (ICS21)
International Conference on Social Science in the 21st Century (ICS21)
-
Jiraphat Roemsri
A Study of Situation of Indigo dyed Sakon Nakhon
(PDF) (PPT) -
Susisada Intra
Brand experience concept for elderly
(PDF) (PPT) -
Thitiphat Limsumlitnipa
Administrative operation based on the social engagement scholarship in higher education institutions: a case study of Chulalongkorn University and Srinakharinwirot University
(PDF) (PPT) -
Karittha Ungphakorn Where have all the flowers gone …. Thai Music Industry
(PDF) (PPT) -
Praweenamai Baicloy
Drafting of research instruments to study the development of television news brand identity
(PDF) (PPT) -
Pawonpol Sornrabeab
An exploratory of marketing communication strategy of dietary supplement products on social media in Thailand: Preliminary findings
(PDF) (PPT) -
Narumon Singhaprasert
Development of news organization’s credibility indicators in Thai news industry : The literature review for creating the definition and indicators of credibility of news organization, journalist and News
(PDF) (PPT) -
Papon Chongthanavanit Uses of Thai dental clinics/centers websites for marketing communication in dental tourism: Content analysis
(PDF) (PPT) -
Oraporn Suwannasank
Cultural tourism and marketing communications in Thailand: Research synthesis and trends
(PDF) (PPT) -
Suchada Wattanarak
The use of mascots in marketing communication to promote tourism in Thailand: A case study of the northern provinces
(PDF) (PPT) -
Cholticha Rodgunpai
Journalistic branding via Twitter: researches synthesis and cases interviews
(PDF) (PPT) -
Thippiroon Poomduang
Dimensions of relationship quality: The sense of strength between consumer and brand
(PDF) (PPT) -
Supitcha Pornsuksawat
Marketing communication for LGBT in Thailand tourism industry: A preliminary findings
(PDF) (PPT)
International Association for Media and Communication Research - IAMCR Tampere 2020
นศ. ปริญญาเอก นิเทศหัวการค้า คว้าโอกาสร่วมนำเสนองานวิจัยในการประชุมวิชาการระดับนานาชาติที่ประเทศฟินแลนด์